vineri, 29 mai 2009

Haiku 29.5




Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
..................



12 comentarii:

y-led spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
ploaia cu gheaţă

aserb spunea...

un mic greiere

Anonim spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
frunza-n cădere

un ram dezgolit...

castane coapte..

doina b

Anonim spunea...

Primul vant rece
imi bate la fereastra
steaua polara.

teiul desfrunzit.

Anonim spunea...

scuze pentru dezacord îmi bate(sing) cu...castane ...plural

doina b

anisoara spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
ecoul unui vechi cîntec

Monica Trif spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
zvonuri de toamna

Ioana Dinescu spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
vechea burniță

pendulul anului

un copil desculț

o creangă speriată

Mariko san spunea...

Primul vânt rece -
îmi bate la fereastră
frunza de arţar.

Primul vânt rece -
îmi bate la fereastră
o frunză ruptă.

Primul vânt rece -
îmi bate la fereastră
o creangă ruptă.

Anonim spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
castane fierte =))

Anonim spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
apocalipsa

Karla spunea...

Primul vînt rece -
îmi bate la fereastră
vestitorul iernii