miercuri, 17 septembrie 2008

Haiku 1.4 joi

Tema pe care trebuie s-o îndepliniţi este să formulaţi un vers pentru locul unde lipseşte, nu interveniţi asupra celorlalte versuri.

Niciun cuvînt:
........................
şi crizantema albă

Deja ştiţi să faceţi comentarii. Succes.

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Nici un cuvant:
INTRE NOI O TACERE
Si crizantema alba
Puiu

Anonim spunea...

Niciun cuvânt:
scena, balerina
şi crizantema albă

ion untaru

anisoara spunea...

Niciun cuvînt:
zăpadă peste tăceri-
şi crizantema albă

Anonim spunea...

niciun cuvant
sicriul de gheata
si crizantema alba

Anonim spunea...

Niciun cuvânt:
doar plicul galben gol
şi crizantema albă.

Maria Tirenescu spunea...

Niciun cuvânt:
o cană cu ceai
şi crizantema albă

Anonim spunea...

niciun cuvant:
in ploaia rece doar eu
si crizantema alba

H.B.

Corneliu Traian Atanasiu spunea...

Pentru cei care au blog (ion untaru şi H.B.): este o ocazie să vi-l faceţi cunoscut.

Intraţi logaţi pe Google şi bifaţi Google/Blogger şi veţi apărea cu semnătura electronică.

Anonim spunea...

Nici un cuvant:
Mormântul proaspăt săpat
Si crizantema alba

Dan Norea

Monica Trif spunea...

niciun cuvant
ploaie de noiembrie
si crizantema alba

Anonim spunea...

Nici un cuvant/Doar aburi de cafea/si crizantema alba.

Oana Bold

Anonim spunea...

Eee,fratilor haijini,ce continuari faine ati mai gasit!Incepe lumea sa se desmorteasca..Mi-au placut,indeosebi,cele ale lui Maria T si Dan N.Am eu ce am cu ei..Ce interesanta aceasta preferinta pentru ceai si pentru cafea!
Puiu

Doru Emanuel spunea...

Niciun cuvînt:
doar rugină în grădini
şi crizantema albă

Unknown spunea...

Nici un cuvant:
Adâncind tăcerea
Si crizantema alba.

Doina B

Anonim spunea...

Nici un cuvant
admir natura
si crizantema alba

Anonim spunea...

Nici un cuvant
cimitirul trist
si crizantema alba

Maria Tirenescu spunea...

Am găsit haiku-ul scris de Ryota. Îl mai citisem în câteva cărţi, dar atunci când am scris comentariul nu mi-l aminteam. La fel s-a întâmplat şi cu haiku-ul de luni. L-am găsit sâmbătă într-o antologie.

Cu prietenie, Maria

Anonim spunea...

niciun cuvant -
peronul garii
si crizantema alba

Corneliu Traian Atanasiu spunea...

Maria, regula jocului aici este să nu divulgi faptul că ştii haiku-ul timp de o săptămînă. Poţi încerca însă, în cunoştinţă de cauză, să dai o altă soluţie. Mai bună sau măcar personală.

Farmecul jocului este că, unii măcar, nu îl ştiu şi îşi vor da treptat seama că e bine să citească antologiile. O parte din ele accesibile acum pe net.

Maria Tirenescu spunea...

Da, mă voi conforma. Jocul ăsta e, într-adevăr, o invitaţie la citirea antologiilor.

Cu prietenie, Maria